środa, 20 marca 2013

Post inauguracyjny

Pomysł na "Co my jemy" zrodził się, gdy prowadząc stronę mojego gabinetu na facebook'u, umieściłam zdjęcie soku przeznaczonego dla dzieci wraz z komentarzem co do wartości odżywczej i składu produktu. Zainteresowanie wpisem przerosło moje oczekiwania. Pomyślałam wtedy o kilku kolejnych wpisach z krótkimi informacjami dotyczącymi składu i/lub wartości odżywczej produktów spożywczych szczególnie nam polecanych przez media jako zdrowe, pomagające schudnąć etc. Ale ile tych wpisów ma być? 3?4? Wybrałam 7 wpisów i nazwałam to roboczo "tygodniem tematycznym". "Tydzień tematyczny" zakładał, że przez 7 kolejnych dni publikuję na facebooku krótkie wpisy zawierające skład produktu i/lub jego wartość odżywczą z króciutkim komentarzem. Jako pierwszy temat naturalnie wybrałam produkty dedykowane dzieciom. Odzew na projekt był duży i bardzo pozytywny. Wiele osób bardzo zainteresowanych tematem skarżyło się jednak, że te informacje dostępne są tylko na facebooku i prosiło mnie, bym założyła ogólnodostępnego bloga. Zatem oto i on :)

Pierwsze 8 postów będzie jakby sprawozdaniem z tych już umieszczonych na facebooku pod hasłem "Co jedzą nasze dzieci". Kolejne "tygodnie tematyczne" będą już umieszczane na bieżąco tutaj. 

Pozdrawiam i zachęcam do podsuwania pomysłów o tym, co chcielibyście, aby było skomentowane

Ewa Mirkowicz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz